İzmit'in En Tatlı Mekanı ''Yummy House''



Otomatik alternatif metin yok.

İzmit'in bence en güzel mekanı. Gerek lezzetleriyle gerek güleryüzlü hizmetiyle size kalitesini ispatlayacak. Yummy House İzmit Dolphin Avm'nin içerisinde hemen giriştedir. Cafe'nin hem iç hem de dış tarafta oturacak bölümleri vardır. Cafe'nin güzel yönlerinden biri dışarda olması insanın bunaltan bir atmosferinin olmaması. Sakın cafe dedim diye  sadece tatlı ve içeceklerin olduğunu sanmayın.



Görüntünün olası içeriği: yiyecek 
Görüntünün olası içeriği: pizza ve yiyecek
Birbirinden lezzetli ana yemekleriyle dolu bir menüye sahip. Çeşit çeşit soslarla hazırlanmış tavukları, mantar soteleri, pizzalarıyla sizi doyuracağına eminim.

Karnınız doydu şimdi üzerine güzel bir tatlı olsa da yesek diyorsunuz değil mi? Benim bu cafeyi bu kadar beğenmemim en önemli sebebi ise birbirinden lezzetli tatlıları. Özellikle pastaları.

Mutlaka bu pastaları denemelisiniz hem çok lezzetli hem de çok taze. Merak etmeyin fiyatları da hiç pahalı değil. Hatta uygun bile denebilir. Benim size tatlılardan iki tane önerim var. Umarım siz de  benim kadar beğenirsiniz. Benim favori tatlım Malaga. Nasıl bir şey diye merak ediyorsanız. Söyleyeyim benim gibi muzu seviyorsanız tam sizlik. Muzlu, çikolata soslu, fındıklı çok güzel bir tatlı.
malaga tatlı ile ilgili görsel sonucu
malaga
 Diğer önerim ise çiçekli pastası. O  kadar güzel ve o kadar taze bir pastaki bayılacaksınız. Ben muz ya da çikolata sevmem diyorsanız bu tatlı sizin için yapılmış.















O kadar tatlılarını, yemeklerini anlattık biraz daha içeceklerinden bahsedelim. İçecekleri de yemekleri ve tatlıları kadar güzel. Aşağı kalır yanı yok.
           
Boş zamanınız da mutlaka bu cafeye gidin. Bana güvenin hiç pişman olmayacaksınız.




0 yorum:

Yorum Gönder